Recepția – Prima Impresie Contează
Grup țintă: Recepționeri, coordonatori recepție, call-center integrat
🟨 MODUL 1: Comunicare profesională și empatică cu pacientul
Conținut:
🟨 MODUL 2: Prima impresie și comportamentul la recepție
Conținut:
🟨 MODUL 3: Gestionarea situațiilor dificile și a conflictelor
Conținut:
🟨 MODUL 4: Relația cu echipa medicală și comunicare internă
Conținut:
🟨 MODUL 5: Abilități administrative și digitale
Conținut:
🟨 MODUL6 : Tehnici de up-sell și cross-sell în recepția medicală
🟨 MODUL 7 : Standard de excelență în serviciile medicale private
Conținut:
🟨 BONUS!!! MODUL 8 : Situații dificile frecvente la recepție
📘 Durată totală: 8 ore de training activ
📍 Format: online
👥 Număr recomandat participanți: max. 12 / grup
📜 Se oferă diplomă de participare + materiale de curs + suport trainer
🎯 OBIECTIVE CHEIE
📌 Preț individual (fără TVA): 490 lei/participant (maxim 12 participanti/grupa)
Early bird: 390 lei pentru cei care se înscriu cu min. 2 săptămâni înainte
Discount de grup: 450 lei/pers. pentru înscrieri de minim 3 participanți din aceeași organizație
Plata se face prin transfer bancar pe baza facturii emisa de Staff Med Consulting.
Locul se rezerva prin confirmarea platii si transmiterea dovezii de plata pe e-mail la office@staffmed.ro sau WhatsApp la +40753850820 cu specificarea Numelui participantului/participantilor si Cursul pentru care au optat.
1.200 € / sesiune pentru un grup de până la 12 participanți→ echivalent cu 100 € / persoană dacă grupa este plină
pentru fiecare participant suplimentar peste 12 → +70 € / participant
Pachet corporate 3 sesiuni (pentru clinici cu rețele mari, rotații de ture sau mai multe locații):→ 3.200 € (fără TVA) pentru 3 grupe × 12 participanți (economii ~10%).
Opțiune personalizare (adaptare la procedurile interne ale clinicii, integrare în call-center/soft propriu): + 300 € / sesiune.
E-mail: office@staffmed.ro
Telefon: : 0753 850 820
Website made in WebWave AI website builder.